Design & Branding
- Identitate vizuală Identitatea vizuală este un sistem de reguli și recomandări de aplicare și dezvoltare a elementelor vizuale fundamentale ale mărcii: semnătură vizuală (logo + logotip + slogan), culori, fonturi, atitudine vizuală și ton. Scopul acestui sistem este de a asigura coerența, stabilitatea și dezvoltarea armonioasă în timp a imaginii mărcii.
Identitatea vizuală definește imaginea unei companii. Deoarece reprezintă un mod de comunicare cu clienții și potențialii clenți, aceasta trebuie sa fie originală, reprezentativă, să se intipărească cu ușurință în memorie și să influențeze decizia de cumpărare. Logoul, care este cel mai reprezentativ element de identitate vizuală, trebuie sa-l ajute pe consumator să identifice cu ușurință un anumit produs, serviciu sau companie și să-I ofere un avantaj competitiv.
- Conceptie grafica & Design publicitar Mesajul publicitar poate fi "spus" în multe moduri care implică varietate și personalitate. Un design eficient reprezintă echilibrul între atribute precum putere, contrast, dinamicitate și proportie. Pentru compania dumneavoastră, Lomio Image vă pune la dispoziție următoarele servicii: - Grafică materiale publicitare: cărți de vizită, pliante și flyere, mape de prezentare, cataloage , broșuri, foi cu antet, afișe/postere, plicuri pentru corespondență, machetare reviste, etichete produse și ambalaje, bannere și mesh-uri. - Grafica publicitară pentru sisteme expozitionale: invitații pentru diverse evenimente, meniuri pentru restaurante, sisteme expoziționale de tip roll-up, felicitări, illustrate, calendare și agende. - Web design: concepție grafică layout website, grafică bannere reclame animate și statice.